Under pleddet på sofaen med god samvittighet…

I dag har Rune og jeg har vært oppe siden 06.30. Jeg liker slike morgener når vi begge er oppe tidlig uten spesiell grunn til det. Spesielt når det er slikt vær som det er ute i dag, skikkelig ruskevær, et vær som gjør det å være inne helt ok. Vi sto utenfor Europris kl 09.00 for jeg skulle handle litt håndsåpe og shampoo. Han ville jo helst ikke være med, men da sa jeg bare «så kan du plukke litt smågodt mens jeg gjør det jeg skal». Da er han ikke sein å be tiihii..Han er litt over middels glad i det så det funker hver gang. Er så kjedelig å kjøre å handle alene på lørdager, da syns jeg det er koselig at vi gjør det sammen, enig? Godt å få gjort unna slike ting tidlig på dagen, for da man kan kose seg på sofaen under pledd og se litt på film/serie når det er gjort. Det blåser skikkelig ute, sheriff har fått et bein som han koser seg med, så da er alt egentlig bare flott. Jeg SKAL klare å se en film i dag, men jeg skal også skrive litt. Det er helst det jeg vil, men litt kvalitets tid er viktig det også. Hva gjør dere på en regnfylt dag?

signature-fonts

 

 

 

2 kommentarer
    1. Høres fint ut at du har fylt opp godteposen 🙂 Jeg tror også det blir ordentlig innedag her og muligens litt rydding og filmtitting senere. Ønsker deg en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg