Ung kjærlighet…

Når jeg var ung så hadde jeg en liten (les stor) liste med gutter jeg var forelsket i. Hvis det var en gutt som smilte litt ekstra til meg, så havnet han på lista hehe. Men, var det en som feks prompa eller pella seg i nesa, så var han off the list. Herregud, jeg husker så godt hvor lett jeg faktisk forelsket meg og hvor mange det var på en gang. 🤦‍♂️Dette var vel i 6-8 klasse, og disco var det store. Spesielt når det var cup i byen og mange gutter kom fra landet rundt. Da var jeg fornøyd, jeg var jo bare ei ung jente på vift med venninner. Men ung kjærlighet kan også være veldig tøft, for oppturene er så fantastiske og nedturene så ekstreme. Fløy på en rosa sky når alt var topp, og trodde verden skulle gå under hvis det gikk meg imot.Men alt gikk fort over, både forelskelser og kjærlighetssorg.. Men mange gode minner å tenke tilbake på, og jeg syns det er koselig med litt mimring 😊

Ha en fin kveld

Klem fra Lene ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg