Ung vs gammel…

De fleste har prøvd denne faceapp’en så jeg måtte bare jeg å. Jeg syns alle aldre har sin sjarm, men jeg må jo helt ærlig si at jeg håper prosessen herfra går tregt. Hadde vært feil å si at jeg ikke bryr meg, for jeg har ikke helt lyst å bli skikkelig gammel ennå ser jeg her. Livet går sin gang ja, og når ting skjer gradvis som det gjør så er det på en måte greit. Men jeg kjenner meg ikke klar riktig ennå for å si det slik. Så da er det bare å krysse fingra for at ting tar litt tid 🙏 Rune skulle ønske han hadde det som skal til for å få skjegg, og da jeg så at denne appen kunne putte skjegg på, så ble han glad. Hehe, men måtte jo tilføre et bilde av han som gammel mann også. Litt artig, men samtidig litt skummelt. Plutselig så er vi der, for tiden går fort. Men det finnes verre ting enn alder, og man skal jo rett å slett være takknemlig om man er så heldig at man får oppleve alderdommen så langt som mulig. Det er ikke en selvfølge for alle ❤

Ønsker dere en fin lørdag hva dere enn skal 😘
signature-fonts

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg