Urettferdighet, mobbing og utakknemlighet er det verste..

Mange ganger så blir jeg sittende å tenke over livet, over hva som gjør meg glad, hva som gjør meg trist, hva som gjør meg irritert og hva som gjør meg takknemlig. Jeg syns det er godt å ta seg 5 minutter innimellom å tenke over det. Tenke litt over hva alt som skjer i mitt liv betyr for meg, både på godt og vondt.

Hva gjør meg glad

Når jeg klarer å oppnå noe jeg har satt meg som mål. Når jeg gjør noe for andre som gjør dem glad. Når solen skinner, når Amelia smiler til meg, når Daniel gir meg en klem. Når Rune sier han elsker meg og jeg kjenner på hele meg at han virkelig mener det. Når Sheriff hopper av glede oppi sengen sin etter at jeg har gått tur med han. Det er så mye, og listen kunne vært veldig lang. Jeg føler meg heldig som har så mange ting å være glad for ❤

Hva gjør meg trist

Når de som står meg nær er lei seg av en grunn. Hvis noen jeg bryr meg om er syke. Når noen jeg ser opp til må gjennomgå motgang. Urettferdighet, mobbing og utakknemlighet er det verste og det gjør meg trist hvis noen blir behandlet dårlig. Når mennesker forandrer væremåte etter suksess de måtte oppnå på den ene eller andre måten.

Jeg har mer å smile for enn å gråte over, og det gjør meg så glad 

Hva som gjør meg irritert

Jeg ser ikke på meg selv som en person som blir fort irritert, ting tar litt tid. Men jeg kan irritere meg over personer som forventer å få, men aldri gir noe tilbake. Mennesker som tror de er bedre enn andre. At noen åpenbart utnytter personer eller muligheter til sin egen fordel. Når andre snakkes ned i et forsøk på å oppheve seg selv, det er vel det som kan irritere meg mest, og det har jeg sagt før.

Hva gjør meg takknemlig

Det er så mye og jeg er så glad for at jeg har så mye å være takknemlig for. Familien og svigerfamilien, vi har et godt forhold alle sammen og jeg er så glad i dem. Vennene mine, hva skulle jeg gjort uten dere. Jeg er så takknemlig for at jeg har opplevd den kjærligheten jeg har til mitt barnebarn. Jeg trodde faktisk ikke at jeg skulle oppleve å føle noe i nærheten av det jeg følte da Daniel ble født noen gang igjen. Dere som følger meg, jeg er så utrolig takknemlig for dere.❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

Innlegget jeg delte i går kom aldri på forsiden så jeg legger det ved HER

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Tid for refleksjon er alltid bra. Det å tenke gjennom sånne ting som du nå har gjort, det setter jo søkelyset på akkurat det du nevner, at du har mye å være glad for ♥
      Herlig å lese sånt. Jeg ble glad jeg og nå 🙂
      God klem ♥

    2. Det er viktig å sette seg ned å tenke gjennom livet sitt litt. Og det er som regel da man finner ut at man har mye å være glad for, og kanskje mindre å være lei seg for. Jeg har snudd litt på tingene igjen. Før jul var jeg mye syk, lei meg, sliten, uten at jeg var i noen DYP depresjon. Men litt fed-up.. pga jobb og andre ting. Nå har jeg tatt tak igjen, og ristet litt i det som er dårlig, og fått fram det bra 🙂 Og godt avler mer godt 🙂 Ha en fin kveld Lene <3 klem

      1. Det er veldig forståelig at man blir litt fed-up av å være mye syk. Godt gjort å ta tak, få vekk det dårlige og få frem det gode, det gjør meg godt at du har gjort det. Du har så rett i det, godt avler godt. Du er god du Frodith og ha en knall kveld selv <3 <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg