Utvalgte sjeler?

“Hva skjer når vi dør? Tror dere på et liv etter døden? Og er det bare utvalgte sjeler som får fly ned dørene hos folk?Eller er alt bare en innbilning av oss som opplever slikt? Eller vi som tror vi gjør det”

Jeg tror det finnes noe mellom himmel og jord, men hva det er det er et annet spørsmål. Som jeg før har sagt så har jeg noen ganger opplevd et og annet unaturlig. Men, vises evt gjenferd seg bare for visse mennesker tro? Eller er det bare visse utvalgte sjeler som får fripass til jorden?Dette er en ting som jeg liksom vil finne ut av samtidig som jeg liker å spekulere i det. Vil jeg vite om det faktisk ER noen som kommer tilbake til jorden, eller er det kanskje like greit å leve i uvissheten. Leve i mine egne illusjoner, for det er kanskje nettopp det det er 🤦‍♀️

Ny kvelden 😊

-Lene- 🌷

 

6 kommentarer
    1. Overbevist at det finnes mer mellom himmel og jord, men at det er vanskelig å kunne beskrive det likt, da det sikkert oppfattes forskjellig, på forskjellige plan og med forskjellig styrke.
      Jeg tror energier av oss kan varsle, passe på de gjenlevende etter vår død, men at det bare skjer når det virkelig er nødvendig, og mottaker/sender er på samme bølgelengde om du forstår hva jeg prøver å si på en veldig knotete måte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg