Varmt utvendig…varm innvendig…

Slike dager der jeg er så lite produktiv som jeg har vært i dag er litt slitsomme, for jeg ender opp med å gå litt rundt meg selv. Og det kan bli kjedelig i lengden, men får noen skritt på telleren da hehe. Jeg har leitet etter skjerf på nett og har funnet noen favoritter. Jeg elsker skjerf og bruker det daglig på høsten/vinteren. Dette feks er jo knallfint, og fargene er duse og fine. Det er sikkert varmt og godt også… se det her om du vil…Jeg er ikke så nøye på merkene på ting jeg kjøper så lenge jeg liker utseende på de, men dette skjerfet fra LV er faktisk et jeg ønsker meg skikkelig. Hint til Rune, det er snart jul…Det er så fint og det er god størrelse på det, dette kan kjøpes på LV oslo.Jeg trenger så klart også et svart et, et slikt som dette feks som er i strikket matriale. Fant dette på mystuff norge, veldig enkelt, veldig fint og godt og varmt på sure dager. Er man varm utvendig, så er man jo varm innvendig og.

Og til slutt så har jeg også lyst på et skjerf som dette, som er dekorativt og varmt. Og dette var jo knallbillig da, det er tynt, men varmt og fint i utseende… Her finner du det…signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg