Vårt lille land….

 

«Hvor kommer alt hatet fra, hva får mennesker til å hate andre, og si det? Jeg skjønner ikke hvordan man kommer til det punktet at man skriver det til noen, ber noen om å gå og dø fordi det menneske ikke fortjener å leve, hvem faen gir dem rett til å si noe slikt?!»

Jeg er helt sjokka over hvor mye hat det finnes på nett, disse nettrolla, de som lirer ut av seg tanker de sitter med om andre. De som TROR de er anonyme, INGEN er 100% anonyme på nett. At de faktisk tar det skrittet at de velger å skrive stygge, jævlige og HATISKE kommentarer til en person. Til og med draps trusler!!! Hvorfor, hva vinner du på det egentlig?

Hvis jeg leser en blogg eller ser noen på tv som kanskje ikke faller helt i min smak, noe som kan skje oss alle. Skal jeg da ta meg tid til å søke opp denne personen enten på facebook, instagram, snap eller som en kommentar på en bloggj. BARE for å gjøre denne personen vondt? Da er det VIRKELIG jeg som har et stort problem, ingen andre!

At det i Norge finnes slike mennesker som sier at andre mennesker liv ikke er verdt å leve, gjør meg sjokka og frustrert. At slikt foregår i vårt lille land er forferdelig. Etter 22.juli, så ble det skrytt så mye om Norge og hvordan vi står sammen, og støtter hverandre. Men gjør vi det? Eller må det virkelig slike hendelser til for at VI SKAL STÅ SAMMEN og støtte hverandre??

Hva med å glede seg på andres vegne og fortelle DET til dem? Hva med å ta deg tid til å legge igjen en positiv kommentar. Nei så god kan man ikke være, da kunne du ble sett på som en god person, og DET ville jo vært forferdelig. Uff, blir helt oppgitt jeg. Jeg har ikke selv opplevd slike ting, men leser jo om det daglig. Helt uforståelig!

Dagens utblåsning!

-Lene-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg