Vennskapens verdi..

Noen dager så kunne jeg tenkt meg å stått oppå et fjell med en ropert og hylt ut over hvor glad jeg er i vennene mine. Jeg er så glad for at jeg har dem og kan ikke få sagt det nok. Minste lille råd man trenger, minste lille pling jeg sender så er de der. Det er så utrolig godt å vite at man har noen der for den minste lille ting, og ingen ting er for dumt å spørre om.

 

Det er svært mye av det vi setter pris på, som det ikke kan settes en pris på, fordi det viktigste har egenverdi. Som vennskap. Vennskap er absolutt en verdi i seg selv. // Finn Skårderud

 

Det setter jeg så enorm stor pris på, venner betyr altså så mye. Jeg kunne aldri tenkt meg å opplevd livet uten dem. Ta vare på deres venner, de som står sammen med deg i både opp og nedturer. Jeg skal ihvertfall være der for dem for resten av mitt liv, jeg er bare så glad i dere… God Natt

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg