Vi ble ikke enig for å si det sånn!

Kan liksom ikke få sagt det nok hvor herlig dette været den siste tiden har vært. Det var 44 grader i solveggen her i dag og det er ikke bare bare. I kveld har vi tatt et langt kveldsbad, iskald corona og spilt litt spill. Vi har kost oss og jeg må si jeg er så glad for at vi kan ha det så gøy sammen som vi har det. Selv om vi ikke er helt enige når det kommer til det å vinne og tape. Vi ble ikke enig for å si det sånn!

 

Noen ganger må du kjempe en kamp mer enn én gang for å vinne den

 

Viktig at poengfordelingen blir riktig, så det ble full diskusjon om ballen gikk i nettet eller ikke: “Du så vel at den sneia nettet og var innafor”, roper Rune. Jeg bare :”NEI! Den gikk rett i nettet så du vel????”. Vi har jo begge konkurranseinstinkt og vil gjerne vinne. Det morsomme med det hele er jo at vi faktisk ikke har noe nett hahaha. Man får det ikke mer moro enn man lager selv, det er ihvertfall sikkert.

Ha en fin lørdagskveld  ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

2 kommentarer
    1. Godt å ha det så moro sammen at man ikke “trenger” så mange andre. Koselig med andre også, men fint å KUNNE ha det gøy bare to 🙂 Høres ut som en herlig dag spør du meg 🙂 Klem

      1. Ja det er jeg så glad for ♡ Så klart hyggelig med andre også, men jeg er glad vi ikke er avhengig av andre for å ha det gøy 💞 Det var en herlig dag ☀️☀️ klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg