Vi er forskjellige, sånn er det bare!!

Jeg syns det er utrolig bra at så mange mennesker bryr seg om det som skjedde med George Floyd. At man demonstrerer mot politivold og rasismen som foregår i verden. Jeg støtter helt klart det demonstrasjonene går ut på, og skjønner at folk vil ut å være med på det. Men, vi har en situasjon her i verden med et virus. En situasjon vi veldig gjerne vil bli kvitt, så jeg håper virkelig at hver eneste en som var ute var friske og raske.

 

For det virker som om at det blir litt glemt oppi alt, og det er veldig skummelt. Vi har jo ikke lyst å miste flere til dette viruset nå. Jeg så at veldig mange brukte munnbind, men flesteparten var uten og det er jo litt dårlig tenkt siden dette viruset kan bæres usynlig. Jeg håper inderlig at det ikke kommer en ny bølge som følge av dette nå. Forhåpentligvis så gjør det ikke det, og at det gikk bra denne gangen.

 

Vi er forskjellige, sånn er det bare!!

 

Det er en viktig sak det brennes for og jeg er sjokkert over hvor mye rasisme som foregår i verden. Kan man ikke bare godta at folk er forskjellig? Og ikke bare det, man kan jo ikke ta alle under samme kam. Selv om at et menneske gjør en ting galt, så betyr det ikke at en annen gjør det samme bare fordi man er i samme vennegjeng, familie eller er av samme folkeslag.

 

Den måten mange i politiet i Usa opererer på er jo bare helt sykt, utøve vold på den måten er jo ikke greit. Og at det faktisk er slik at noen behandler fargede på den måten BARE fordi det er fargede? Det er jo helt rått at det er mulig i det hele tatt å behandle mennesker slik. Det skjer jo gang på gang i Usa, kanskje det er på tide at noe blir gjort ang det. Er det rart det er krig i verden, NEI!

 

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg