Vi er ikke enige ang den saken!

Ny dag, nye muligheter. Det er ikke akkurat varmt ut i dag, men sola skinner ihvertfall sånn innimellom. Fuglene er i full sving med sine kvittersanger og bare det gir jo energi. Dagen i dag er ikke fylt opp med planer, men jeg tenker at jeg skal gjøre litt småting her og litt småting der. Det er jo ikke verst bare det. Jeg har allerede vært i garasjen for å se over hvor mye det er som skal gjøres der, jeg er ivrig på å sette i gang med å kaste det som kastes skal og sortere litt. Det er en del ting og tang der kan man si. Er jo ikke så moro med en garasje hvor det ikke er plass til bilen, men det skal vi da altså gjøre noe med.

 

I hele vinter har bilen stått ute og akkurat det skal ikke skje i kommende vinter. Man har jo garasjen for en grunn, nemlig til bilen og spesielt på dager hvor været svikter. Da er det kjekt å komme til en tørr bil, og det er vi enige på.

 

Akkurat på det område om å sette i gang med garasjen nå så er vi ikke på bølgelengde. Vi er ikke enige ang den saken! Jeg mener at man kan ta litt og litt, han mener vi skal vente å ta alt på en dag. At det ikke er noe vits i å ta litt å litt og det er helt greit å være uenige om den saken. Men, det er også helt greit at jeg går igjennom ting og tar inn det jeg skal beholde syns jeg. Vi skal leie en container å ta et skikkelig tak, men tenk så deilig hvis vi for eksempel vet at det på høyre side skal kastes, det på venstre beholdes. Enklere og raskere jobb, så jeg får kjøre på når han er på jobb. Han blir nok fornøyd til slutt når det er orden i rotet, det er jeg sikker på.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg