Vi er noen superhelter alle sammen

❤ Jeg lar deg vite hele tiden hvor mye du betyr for meg, men på dagen i dag skal du få vite det litt ekstra mye ❤

En morsdag er til for at mødre av alle typer skal få vite hvor mye de betyr i det daglige liv. Og når det kommer til deg og hva du betyr så kan jeg ikke sette nok ord på det egentlig. Du har vært der for meg bestandig, enten jeg har vært sint, lei meg, glad eller bare har hatt behov for deg. Det er så utrolig godt å vite og jeg tror ikke jeg noengang blir helt “for gammel” til å trenge deg. Du står øverst på min liste når jeg vil dele noe som skjer i mitt liv og du er den første jeg ringer. Skal jeg ha et ærlig realt svar på noe jeg lurer på så får jeg det av deg, uansett om det er positivt eller ei.

 

Jeg setter så enorm stor pris på deg

 

Det siste året har vært litt kranglete for deg med brudd i ryggen og mye alenetid. Jeg beundrer deg for måten du har taklet all den smerten på, det er hva jeg kaller god tålmodighet. Nå går alt mye bedre og jeg er så glad for at det gror til. Snart er du tilbake i ditt gamle gode jeg og kommer nok joggende på besøk til oss. Eller kanskje på en sykkel. Snart varmere i været og vi kan være ute med grilling, sol og lange dager, det skal bli koselig det.. ikke sant? Jeg kunne ikke fått en bedre mamma enn deg og jeg er utrolig glad i deg. Ha en strålende morsdag.

Gratulerer til ALLE mødre der ute, vi er noen superhelter alle sammen 💪

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg