Vi så på hverandre å jeg kunne føle at han pønska ut en plan like mye som meg.

Disse vakre blomstene fikk jeg av Daniel i dag <3

Fy søren for et vær det har vært i dag, helt sykt som den vinden smeller i alt som er. Men at det var storm ute, det gjorde liksom ikke noe når jeg sto opp. Det er jo tross alt morsdag i dag og jeg kunne bestemme helt selv hva jeg skulle bruke dagen på. Vi hadde en ting i tanken vi hadde lyst å gjøre utenom å gå i pysj buksa hele dagen, men stormen Elsa fortsatte å herjet slik at det frista ihvertfall lite å dra ut likevel.

 

Men, så var det disse mødrene våre da som vi hadde lyst å gjøre litt stas på. Vi ble stående ved vinduet å snakke om når vi skulle dra til dem. Kikka på yr og så at dette skulle ikke forandre seg. Vi så på hverandre å jeg kunne føle at han pønska ut en plan like mye som meg. Min mamma bor i nærheten, hans mamma bor i Sandefjord og ingen av oss hadde lyst å gå ut.

 

Pessimisten klager over vinden, optimist forventer at den skal skifte retning, realisten justerer seilene

 

Vi hadde jo ikke nevnt for noen av dem at VI hadde planlagt å kjøre til dem en tur, så da måtte vi finne en løsning for at vi skulle slippe å dra og beholde god samvittighet. For den hadde blitt dårlig om vi ikke hadde truffet dem i dag. Hmmm, skal vi se hva vi har her. Jeg gikk på kjøkkenet, kikka i kjøleskap, telte eggene, fant oppskrift, sjekka om alle råvarene var på plass før jeg kom med forslaget om vaffler.

 

Her hos oss om et par timer, og hans syns det hørtes helt perfekt ut. Da kunne vi beholde pysj buksa på som var vår plan i utgangspunktet, og vi fikk dem hit til oss 😜 Smart! Så sendte vi melding til dem og ba dem hit kl 16.30 og jammen meg sa de ja begge to. Så da slo vi 2 fluer i en smekk, vi slapp å kjøre ut, og de ble gjort stas på. Og som alltid var det riktig så hyggelig med besøk av de fine mamma’ene våre. Ha en fin kveld alle sammen 😊

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

8 kommentarer

Siste innlegg