Via mitt bloggnavn, tar DU utfordringen?

La oss bli litt bedre kjent, la oss dele litt tanker og litt fakta om oss selv, via våre bloggnavn

Lagånd er noe som står høyt hos meg og de siste dagene har jeg kjent på det, kjent på at mange har en genuin omtanke for andre. DET betyr mye at dere har tatt opp tema og nevnt meg ❤ Gry, Monica og Bunny trash ❤ Veldig mange andre har brydd seg også og det vises at vi i bunn og grunn er mange som bryr oss om hverandre her på plattformen vår. Dette med lagånd gjelder også mye annet i livet og å ha lagånd er en veldig fin ting.

Enkel person, det er jeg. Jeg er ikke komplisert eller vrang.

Nedlatende oppførsel mot andre er noe av det verste jeg vet. Å snakke andre ned for å opphøye seg selv er jeg sterkt imot.

Empatisk vil jeg påstå at jeg er, jeg bryr meg veldig om andres følelser og andres opplevelser av ting.

Energitap føler jeg sterkt på når jeg er i samme rom som sure eller negative mennesker. Ikke for meg!

Takknemlighet er for meg viktig og jeg har alltid vært nøye på å faktisk vise det når jeg mener det. Utakknemlighet gjør meg nesten litt sint.

Arrogant måte å være på kan forandre en person med en gang. Du kan være så søt som bare det, men er oppførselen arrogant så er det ikke mye søtt over deg. Liker det IKKE.

Rastløs er jeg stort sett hver dag, ikke sånn irriterende for andre rastløs, men for meg irriterende! Kan innimellom bli litt lei av meg selv på dette området.

Negativ er jeg faktisk innimellom hvis ting jeg prøver på går meg imot, da ser jeg bare problemene og ikke løsningene et øyeblikk.

Egoistisk hender det at jeg er, men det er ikke alltid noen rundt meg merker det. Jeg er det mest i tankene.

Stolt av andre og stolt av meg selv og jeg har null problemer med å si det.

Nå er det din tur… Gleder meg til å lese dine tanker og fakta om deg ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg kan ikke skjønner hvorfor du har blitt blokkert jeg…. Men jeg vet om flere som har blitt hacket, og som plutselig blir borte. Så noe muffins foregår på Facebook for tiden. Jeg tror ikke jeg orker å ha Facebook mer hvis noe sånt skulle skje med meg. Rett og slett fordi jeg ikke har krefter til å ordne opp.
      Men dette var et fint innlegg synes jeg. Fin måte å bli kjent på ja ♥
      Jeg skal se om jeg klarer å opparbeide krefter nok til å lage et slik innlegg med mitt bloggnavn 😉
      Tusen takk for utfordringen ♥ Og kjekt å lese din ♥

      1. Håper jeg får et svar på det etterhvert, nå vet jeg absolutt ikke noenting. 1 uke har gått til nå så det er en streng straff jeg har fått da for noe jeg ikke har gjort.

        Man blir litt matt, det er helt sikkert. Men men, det er som det er ❤

        Ja det håper jeg du klarer også, gleder meg til å lese isåfall. Og takk for at du likte det ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg