Vil dere ha ei stripe?

“Han dro frem et cd cover, jeg trodde han skulle bytte musikk bare, men neida, det coveret inneholdt noe helt annet enn en cd plate for å si det sånn”

Jeg har vært singel, og jeg har vært med på dumme ting som virket fornuftig der og da. Ting som jeg angret på når jeg var midt i det. Som for eksempel en sommerkveld da jeg og en venninne bestemte oss for at vi skulle dra ut på byen i Tønsberg. Vi hadde det så moro, og ville ikke at kvelden skulle ende riktig ennå.Vi ble bedt med på et nach, og det ble vi med på siden vi var i farta og det å legge seg ikke frista. Det var mange som ble med dit, og vi tenkte da at det var helt greit. Og livlig var det, vi hadde det gøy, men det var helt frem til han som bodde der dro frem et cd cover fylt med noe jeg antar var kokain!! «Vil dere ha ei stripe?» Ehhh «Nei takk, ellers takk»😱

Vi visste ikke helt hvor vi skulle gjøre av oss da vi liksom ikke kunne reise oss opp å gå med en gang. Så vi måtte bare late som ingenting til de var ferdige å sniffe det greiene inn. Etter dette gikk vi på do som HELDIGVIS var i gangen, tok med skoene inn der, og fikk sneket oss ut døra. Dette ville vi ikke være en del av. ÆSJ !!! NEI til narkotika!!!!🤬

Ha en fin dag alle sammen

-Lene-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg