Vil du ha en liten titt på det siste prosjektet?

Jeg husker jeg skrev i fjor på denne tiden i et blogginnlegg at det kanskje ble litt mye oppussing, blomster og diy prosjekter på bloggen. Vel, det kunne jeg vel egentlig skrevet i år også, men det er slik det er hjemme hos oss på denne tiden og det vi driver med. Men jeg syns det er gøy å dele og håper dere syns det er litt gøy å lese om og følge med på. Kanskje det kan inspirere noen av dere også. Jeg kunne ønske jeg hadde et lite lager med materiale av alle slag, da hadde jeg kost meg.

 

Rune er nesten ferdig med sofaen ute og den blir så bra, tenkte jeg kunne gi dere en liten titt på den ihvertfall. Har ikke lyst til å vise hele før den er komplett ferdig og det er den ikke enda. Den skal beises, det skal ha puter og så klart må den styles med pledd, puter og litt blomster rundt omkring. Gleder meg til jeg kan begynne med det.

 

Jeg plantet om et par buskbom jeg har hatt stående i et par år i dag. Hadde 2 store potter stående som jeg tenkte jeg skulle bruke, så hentet jeg litt hvit dekorstein fra et steinbed jeg har i hagen som skal gjøres om uansett. Vasket en og en stein med klut og la pent oppi potta rundt buskbom’en. Så ble jeg IKKE fornøyd, jeg følte at potta ble gul i forhold til den hvite steinen så her måtte det litt spray frem og det ble MYE finere. NÅ er jeg fornøyd, hva syns du? Det ble litt mer stilrent når de ble svarte, ikke sant? Se bort ifra at jeg var litt ivrig med sprayingen på ene siden!

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg