Vixen direkte….

Jeg sa til Rune i dag at jeg syns det var rart at jeg ikke var invitert til Vixen Awards. Han ble litt usikker på om jeg mente alvor eller ikke, så jeg kunne se at han var usikker på å svare på det. Jeg holdt meg nemlig helt seriøs selv om at jeg holdt på å sprekke av latter. “Inviterer de ALLE bloggere da?” Ja, og jeg skulle jo vært der egentlig, men jeg tror de rett å slett glemte å sende meg invitasjonen, men det er de vel klar over og sender en neste år sa jeg før jeg faktisk sprakk av latter.

Får det ikke mer moro enn man gjør det til selv…

Neida, jeg skal nok IKKE på vixen, men det er spennende å se på og jeg er glad det går direkte på tv’en (cromecast) og jeg er litt spent på resultatene som kommer. Jeg heier på Kokkejævel og jeg håper at yummymummy også får en pris. De fortjener det begge to og hvis det skulle være noen som vil se resten av vixen awards så kan du se det her. Ellers så har dagen i dag vært en fin dag. Vi har spist taco og kost oss sammen alle 5. Håper dere har en fin fredagskveld ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg