7 grunner til at du er en god venn for meg

Venner… herregud for en viktig ting å ha i livet sitt, og jeg får vondt av å tenke på at det finnes folk der ute som ikke har venner. Det er skikkelig trist.😔 Jeg er en av de heldige som har mange gode venner i mitt liv og det er jeg så takknemlig for. Du er min gode venn fordi du…

  • Lytter alltid når jeg trenger å lette på hjerte og kommer med gode råd hvis jeg er rådløs 🌷
  • Dømmer meg ikke hvis jeg sier noe dumt eller hvis jeg “driter” meg ut på noe vis, da viser du meg støtte.🙏
  • Deler dine gleder i hverdagen med meg, og du viser glede for å kunne dele det med meg 💃
  • Viser meg at du føler trygghet hos meg når du trenger meg, enten det er oppturer eller nedturer 🤸‍♂️
  • Kontakter meg hvis du ikke har hørt fra meg på en stund.. det får meg til å føle meg savnet. ❤
  • Inkluderer meg 👭
  • Har humor i alle former 🤪

Hvordan staver man kjærlighet?…spurte Nasse Nøff. Man staver ikke kjærlighet, man føler den, svarte Ole Brumm.

Ha en fantastisk lørdag ❤

-Lene-

#friends #venner #kjærlighet

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg