7 ting jeg er så glad for

Den siste uka har fokuset i tankene mine vært på alt det som foregår rundt i verden, jeg har tenkt på alt man ikke kan gjøre og alle man ikke kan være sammen med. Jeg er jo positiv og er jo flink til å se det positive i alt, men de siste dagene har jeg glemt det og det er jo ikke greit. For jeg har så utrolig mye å være glad for.

🌸 Det er snart vår og man kjenner på litt varme fra sola nå om dagen, våren er en tid da vi kommer oss ut. Vi kan grille og styr ute. Våren kommer og det gleder meg veldig.

👩‍⚕️ Jeg er så glad for at vi har slike fantastiske helsearbeidere i vårt land som står på mer enn noen gang. De trosser muligheten for kunne bli smittet for å være der for oss når vi trenger dem. Det står det respekt av og tusen takk.

Jeg savner Amelia så mye at det gjør virkelig vondt i hjerte mitt, men jeg er så utrolig glad for at jeg kan se henne på telefonen hver dag. Jeg hører henne snakke og le og jeg VET at hun har det så godt ❤

 

Det å kunne fokusere litt på det positive er deilig og det er viktig å beholde humøret. Vi har mye godt å se frem imot. 

 

💑Det kommer en hverdag etter dette, da denne tiden vi er i nå blir borte. Det er jeg så glad for og da skal vi atter samles som før. Ute i gatene, inne på butikkene og i våre stuer.

✔Jeg vasker og rydder i alle skap, og får orden på alt jeg ikke har tatt meg tid til og det er jo en ting som gjør meg glad.

🙏Sosiale medier gjør det enkelt og ha kontakt med mennesker, man får følge med på hva andre driver med i denne tiden og takk gud for teknologi, lurer på hvordan dette hadde vært på 80 tallet.

Jeg er så glad for at jeg sover godt selv om at jeg er litt redd for det som skjer rundt oss.

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Så fin blogg! 🙂 Ja, enig i at det er viktig å være positiv. Godt for oss selv når vi klarer å være glad for og fokusere på det som er bra i livet vårt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg