Akkurat nå

I mine tanker

Sånn bortsett fra C-19 så tenker jeg på at jeg er veldig glad for at det eneste jeg har fått dilla på å spise for tiden er appelsiner. Tenker også på at jeg burde kjøpe en god håndkrem, litt ekstra tørr på henda for tiden. Savner også nærhet med mine.

Skulle jeg ønske

At jeg bodde i generasjonsbolig med alle mine i samme hus, det hadde vært koselig da. Skulle også ønske at det var min tur til å få skattemeldingen så jeg slipper å gå å vente på den lenger.

Lages det lunsj

Det er full sving på kjøkkenet der barna lager lunsj, greit å aktivisere dem når skoleoppgavene før lunsj er ferdig. Heimkunnskap (heter sikkert ikke det lenger) begynner ikke før i 9.klasse tror jeg. Men å lage litt mat, det er gøy for dem. De ble ferdig før publisering, så her er hva de disket opp med… flinke og det smakte kjempegodt.

I huset

Jeg vasker klær og skal vaske over alle dørhåndtak, skifte håndklær på alle vaskestasjoner (bad). Etter skoletid, så skal det støvsuges og alle gulv skal få seg en overhaling.

Ute

Endelig er det mindre vind og ikke like “ubehagelig” å være ute. Solen skinner og temperaturen er veldig fin. Og jeg må jo si at jeg er ekstra forsiktig med den skarpe vinden nå enn vanlig.

I kjøleskapet

Det begynner å bli litt tomt av de forskjellige tingene vi bruker å ha der, så jeg må vel handle litt i kveld. Liker ikke å dra på butikken på dagtid, liker egentlig ikke å dra på butikken i det hele tatt for tiden. Men jeg må jo det, vi må jo ha litt mat til tider (og jeg er tom for appelsiner).

Angrer jeg

På at jeg pakka sammen puslespillet etter at jeg ble ferdig med ramma. Jeg ga litt opp før jeg var skikkelig igang, skulle kanskje drøyd det litt lenger. Men, det er jo bare å starte på nytt når jeg føler meg klar for det.

Er mitt budskap

Gjør som du får beskjed om, ikke tro at dette ikke kan ramme deg ❤ Ta vare på hverandre

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Godt det ikke bare er meg som forsatt venter på skattemeldingen. “Alle andre” har jo fått den. Jeg er ikke så bekymret jeg, og ting fra butikken må man jo ha.

    2. Appelsiner er nok mye sunnere enn sjokolade, som jeg har dilla på for tida (og forøvrig alltid…) 😀 Veldig fint for kidsa å få lage mat! Det er faktisk noe av det viktigste de lærer hjemme (og i mat & helse på skolen)! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg