All bedring er god bedring

Første morgen ute med pc’en, det er en god start på dagen syns jeg. Våknet opp uthvilt og i godt humør og klar for start på denne uka. Digg med hverdag og komme tilbake til rutiner. Jeg skal til tannlegen den 9. og jeg gruer meg ikke, det er jammen meg en fremgang. Denne gangen tenker jeg at det er ikke så ille som jeg tror på forhånd. Det forklares kanskje med at jeg vet jeg skal på undersøkelse og ikke behandling. Men det har vært nok til å gjøre meg søvnløs før.

 

All bedring er god bedring syns jeg. Spørs om pipa får en annen låt hvis/når det er behandlingstime, men den tid den sorg. Jeg har i hvert fall lært meg å se positivt på alle ting jeg kan bekymre meg mindre for og det er bra.

 

I dag så skal påskepynten bort, det er ikke så mye, men bort må det. Så skal jeg begynne med vårrengjøring denne uka. Det er så godt å vite at alle rom, skuffer hyller og skap er vasket og klart til vår. Og jeg liker å bruke litt tid på det, rom for rom, dag for dag. Nå skal jeg finne hårbørsten og børste meg gjennom kråkereiret mitt. Ellers så håper av hele mitt hjerte at smitten ikke eksploderer nå etter påske og at denne sommeren kan bli litt med sosial, det tror jeg vi alle trenger.

Ha en fin tirsdag og ta vare på deg selv.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg