Alle vil at utseendepress skal dempes… men!

Jeg tenker som så at jeg bryr meg ikke om å blotte meg for dere med ord, det ligger liksom helt naturlig for meg. Men å ta et bilde tidlig om morgenen, DET skal jeg på en måte “måtte” tenke 2 ganger på om jeg kan gjøre. Og det er kun fordi det snakkes så mye om at det er viktig å ha perfekte bilder. Det er så idiotisk og derfor så “driter” ihvertfall jeg i det selv om at MANGE kanskje aldri hadde lagt ut et slikt ustelt bilde.

 

Er dette bilde stygt fordi jeg har morgensveis, fordi lyset gjør noe med både hårfarge og hud. Ingen sminke og jeg er trøtt i trynet? Hvis du tenker ja, så tenker jeg at feilen ligger hos deg og ikke meg. Poenget mitt er at vi må slutte å tenke så nøye over hvordan vi ser ut på bilder bestandig. Jeg tror at den “fineste” dama eller den “fineste” mann har stunder på døgnet de ikke er like fresh som ellers. Det er normalt det, for slik er livet.

 

Forandrer dette bilde din tanke om mitt innhold? Jeg vil jo ikke tro det, men jeg vet ikke. Og det skremmer meg at det er slik fordi vi alle vil at utseendepress skal dempes. Vi vil jo være gode forbilder, det er ihvertfall det de fleste sier. Men handling betyr mer enn ord, gjør det ikke? Likevel skal man enten unnskylde en dårlig hairday eller unnskylde at man ser sånn eller sånn ut. Man kan ikke si vær deg selv, ikke bry deg om hva andre sier for så å ALDRI legge ut en et eneste naturlig bilde av deg selv.

 

“Unnskyld for at jeg ikke har snappet de siste dagene, grunnen til det er at jeg har ikke sminket meg”

“Vær deg selv, ikke bry deg om hva andre sier”

“Det naturlige deg er det vakre deg”

 

Dette er bare noen av setningene som kommer fra en person, det er vel å snakke litt mot seg selv. Slike ting syns jeg er litt irriterende jeg da. Man må jo mene enten eller. Vel, jeg er meg selv tidlig eller seint alle dager i uka. Lik det eller ei, men det er slik det er og slik det vil forbli. Selv om at jeg som alle andre liker bilder som er litt mer freshe og legger det ut mest, så bryr jeg meg ikke om å også legge ut slike bilder også.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ja, vi bør ha litt av hvert, for å veie opp litt 🙂 Jeg legger ut bilder av litt forskjellig, selv om jeg nok liker best å se litt fresh ut jeg også 🙂

      1. Å være fresh er fint og det er godt å føle seg bra 🙂 men viktig å føle at man KAN legge ut bilder selv om man ikke er så fresh også ❤ du har flotte varierte bilder hele tiden 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg