Årets fremsnakker

Kjære fine Gry

Du deler ut award’s hit og dit, du snakker godt om mange. Vi som vinner er så heldige som får den fineste omtale av deg, du er så flink til å skrive og du er så flink til å fremsnakke andre bloggere. Jeg syns du fortjener en helt egen award også så derfor kårer jeg deg til ÅRETS FREMSNAKKER. Det er en tittel du virkelig kan bære og være stolt av. Du er en person som ser det gode i andre og det merkes godt.

 

Det å snakke andre frem så mye som du gjør er en utrolig fin ting å gjøre og det krever kunnskaper om disse bloggerne du omtaler noe du virkelig bruker tid på.

 

Fantastisk engasjement og fantastisk initiativ. Jeg var så heldig å vinne årets homemaker noe jeg virkelig satte pris på og du engasjerer deg i min blogg ofte. Jeg leser alle dine innlegg, men noen ganger kan jeg bli litt tom for kommentar. Ikke fordi jeg er uenig i hva du skriver, men det hender det dukker opp ord jeg kanskje ikke helt skjønner hehe. Jeg liker din blogg og jeg liker deg som menneske. Stå på, jeg heier PÅ DEG ❤

Ha en fin kveld alle sammen.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg