Blod, svette og tårer

Dagen i dag har vært helt motsatt enn dagene før, i dag har alt gått i et rolig tempo for min del. Rydda litt både ute og inne mens Rune gjorde ferdig siste rest. Og pga regnet som skal komme de neste dagene måtte jeg få slengt på resten av beisen selv om at det fristet utrolig lite. Nå skal det rett og slett bli godt med et par dager hvor ikke noe må gjøres. Det kjennes at man blir sliten etter en intens uke, det skal være sikkert og visst.

 

Men en ting er sikkert og det er at det er verdt blod, svette og tårer. Ble ikke så mye av det siste, men litt av det andre.

 

Snart er det plantetid og det gleder jeg meg så til, det er så koselig å få blomster på plass. Pottene er klare, men temperaturen tilsier at jeg må vente litt. Vil jo ikke at de skal visne og dø med en gang! Men tror jeg skal få kjøpt inn litt til helgen, da er det meldt 9-10 g på natta så da går det kanskje. Igjen så vil jeg anbefale 5 tunge blomst, den er så lettstelt, fin og vokser seg stor og fin. Ikke sant?

 

Håper DU har det bra og har fått en bra start på uka ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg