Bloggere jeg liker. Del 2

Da var jeg i gang med del 2, en veldig koselig ting å gjøre på denne regntunge dagen. En fin måte å “starte” lørdagen på, tiden flyr når man skriver og plutselig har det gått noen timer. Men tiden flyr i godt selskap og dere bloggere er godt selskap. Here we go 😊

Midtveisilivet

En ny blogger som har kommet inn på plattformen, hyggelig dame som skriver mye fint. Hun har fått en kjempfin plassering på topplista og skriver godt. Absolutt en å følge syns jeg. Takk for at du tok kontakt og spurte om det var noe du kunne gjøre for meg når jeg var utestengt. Det satte jeg stor pris på  🙏 Hennes blogg kan du besøke HER!

Kariengesvik

Denne bloggeren kom inn på denne plattformen for en liten stund siden, men jeg har fulgt henne lenge på hennes eget domene. Det er koselig at hun valgte å komme hit, for det er litt enklere å følge med på når nye innlegg kommer ut. Hun skriver om livet med ME og livet generellt, fin dame med gode innlegg. HER er hennes blogg.

Knut Einar

Dette er en blogger jeg begynte å lese for en tid tilbake, han har bloggen keb.blogg.no. Jeg liker denne bloggen, den tar oss med på hverdagen hans, han kjører sykkel både med og uten motor. Ta en titt, kanskje du også liker denne fyren og hans blogg😊

MetteJosteinsdatter

Denne bloggeren har blitt endel av min måtitteinnom tur hver dag, her finner du litt av hvert. Turer i fjellet, dikt, tankespinn og hverdag. Alltid fine bilder og veldig flink til å legge igjen spor etter et besøk. Stikk innom henne da vel, HER finner du bloggen.

Tenaaringspappa

Livet til en tenåringspappa, han skriver godt, han deler fra hverdagen og han er morsom. Besøk han HER, da blir han nok glad.

BforB

Denne bloggeren har jeg vært innom noen ganger i det siste, det er en hverdagsblogg som har varierte temaer. Hyggelig lesing og som hun selv sier: “Søtt eller salt? Her kan du finne ingenting og alt. Er glade i tankar. Og i det livet byr. På godt og vondt. Link til bloggen finner du HER.

Evaswindow

Dette er en blogg jeg har fulgt i noen år, dama er bare helt topp og det gjør meg vondt at hun har gått igjennom et litt røft år. Bloggen hennes er innholdsrik og fin og jeg håper hun kommer tilbake for fullt etterhvert. HER finner du den om du vil ta turen. Bloggnavnet er bare så fint også.

Hegeslillerom

Her finner vi ei dame med futt, med meninger og ei som står opp for det hun tenker.  Som hun selv sier så har hun et stort hjerte for de sårbare i samfunnet. Jeg liker denne dama, besøk henne HER.

❤  Livetmedvesla

Her finner vi en ekte nordlending, ei sprudlende, uttrykksfull og god dame. Hun skriver bra, hun har humor og hun er alvorlig. Litt av hvert er innholdet på denne bloggen, akkurat sånn som jeg liker. Kanskje du gjør det også, bare se HER.

Karidansen

En blogg som er skrevet slik den er tenkt, det er ihvertfall inntrykket jeg får når jeg leser denne bloggen. Digger dialekten og at den kommer frem i mange innlegg. Kari og Frodith er ofte ute på morsomme fotoshoots, turer og eventyr, det er koselig å være med på. Besøk henne HER.

❤  Stineskoli

Inspirasjon på HØYT nivå, jeg har mang en gang gått på en “smell” etter å ha besøkt denne bloggen. Ei dyktig dame både med symaskin og verktøy. Det er vel ting som lages med verktøy jeg inspireres mest av og spileveggene her i huset ble laget etter et besøk på hennes blogg. Bli inspirert du også HER.

Dett var dett for denne gang og jeg har kost meg masse med å lage dette. Det er nok flere som kunne fått en omtale og jeg titter innom andre også innimellom. Happy og VeraLynn, de er ekstremt flinke med å kommentere når de har vært innom bloggere. Del 1 kan du lese HER.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer

Siste innlegg