Den aller første date’n…

Middag for 2, spenning i kroppen, forventninger…den aller første date’n. Den tradisjonelle middagen. Da man prøver alt man har av klær, og skifter 100 ganger. Håret blir det gjort ekstra stas på og sminken legges med perfeksjon. Nervene er til å ta og føle på!”Dette er noe jeg ALDRI har opplevd, og det i seg selv er jo litt rart egentlig tiiihiii siden jeg var singel i 8 år.. Men for hver gang jeg har hatt en date i mine år som singel så har jeg vel alltid lagt opp til at vi møtes ETTER at det er inntatt litt alkohol, som feks ute på byen eller på et vors. Hovedgrunnen til det var jo min angst som gjorde at jeg aldri turde. Og når jeg ble bedt med ut på middag så fant jeg alltid en løsning for meg hvis personen var en jeg ville på date med. Da var det bare å komme med et forslag som passet meg.

I dag hadde jeg turt det, men nå er jeg jo i forhold hehe. Så da ble det aldri noe av.. Man kan jo ikke oppleve alt her i verden heller. Selv om akkurat den første date’n på middag er noe jeg skulle ønske jeg hadde fått erfare. Jeg har det helt topp i dag, og kommer forhåpentligvis aldri til å ha behov for en første date igjen. Nå er det date’er med min kjære som er kos ❤Ha en strålende dag ❤Sammen er vi dynamitt ❤-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg