Det er fort gjort å ta feil, men ikke hvis man merker tingene godt.

Reklame | Sponset / I samarbeid med byhappyme.no

Etter at Amelia ble født så blir jeg ofte sittende og kikke masse etter ting til henne når jeg sitter på pc’en. Jeg har jo blitt helt hekta på å kikke på babyting som jeg har fortalt dere før, og selv om at jeg ikke kjøper alt jeg finner så finner jeg ekstremt mye fint. Spesielle ting som er personlige liker jeg ekstra godt og heldigvis kom jeg over en nettside som blant annet solgte diverse ting man kunne sette navn på.

 

Før hennes dåp ville jeg gjerne kjøpe noe med navnet hennes, en ekstra ting til henne som var veldig personlig. Tiden flyr så fort og før man vet ordet av det sitter hun i stolen sin og spiser selv. Så hva passer da bedre enn et bestikk med hennes navn på, så da kjøpte jeg det så klart. Det skjønneste barne bestikket jeg har sett, og i en fin forpakning. Altså hallo, hvor søtt er ikke dette? Og attpåtil så tåler det oppvaskmaskin så man slipper å måtte vaske det for hånd. Link til dette bestikket finner du HER 🥰Du veit når du sitter på en nettside og bare tenker: “Åh den må jeg kjøpe, åh det der hadde vært kjekt å ha”. Nettopp slik ble jeg sittende å kikke inne på denne butikken. Det tok bare 3 dager så hadde jeg bestikket hjemme, det må jeg si var raskt. Moro å kjøpe ting når man slipper å vente i evigheter på produktet. Nettopp sånn skal det være.(Bestikket er ikke sponset)

 

Et par tre uker etter at jeg hadde kjøpt bestikket så fikk jeg en mail fra byhappyme hvor de spurte meg om jeg var interessert i et samarbeid med dem. Og ja, så klart var jeg det for jeg hadde jo allerede vært på deres nettbutikk og sett på mange fine ting derfra, så det passet helt utmerket. Så denne mailen ble jeg utrolig glad for at jeg fikk. Det første jeg ville ha til denne lille vakre snuppa var smokker, hennes navn er så vakkert og burde stå på alt hun får hehe. Jeg var litt spent på om hun ville like dem da de er litt større enn de hun har brukt til nå. Jeg klikket hjem smokker i str 3-6 mnd og hun tok dem med en gang så jippi, de ble godkjent av henne 🥰

 

Smokker finner du HER og navnelapper finner du HER 🎈

 

Etterhvert så er det greit å merke både klær og matbokser, hun skal jo i barnehagen etterhvert og ikke noe mer viktig enn navnelapper på hennes ting. Ofte så er det mange som har like mat bokser. Samme utseende og størrelser på utedresser, innesko osv, så da fant jeg noen fine navnelapper også, så da er det bare å merke alt de måtte ønske. Og fine søte lapper var det også med muligheten til å selv velge det lille ikonet ved siden av..Leveringstiden var som sagt veldig rask og produktene kom i en søt pakke som du ser øverst i innlegget. Anbefaler deg å ta en tur inn på byhappyme.no og se på deres utvalg, mange fine priser og det er til stadighet både salg og rabatterte priser på produktene deres ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg