Det er godt når alt er borte

I morgen er det søndag og den siste dagen før hverdagen er i gang for fullt igjen. Jeg må jo si at etter en lang juleferie så skal det bli godt å få i gang den vanlige dagen igjen. Jeg skal tilbake på bloggen, jeg skal komme i rutiner og jeg skal begynne å få orden i alle rom. Det gleder jeg meg til, men fy søren så godt det har vært å bare legge alt på hylla i julen.

 

Jeg har for lenge siden sluttet med nyttårsforsett, men jeg har alltid nye mål for nytt år. Disse 2 månedene som kommer nå er de aller verste i løpet av året synes jeg, men i år tenker jeg på dem annerledes. Det er helt greit på en helt annen måte og det er ikke verdens undergang lenger. Nå er det bare vinter, det er slik det er og tiden går så fort at plutselig så har vi vår igjen.

 

Nå driver de små kokkene i huset og fikser mat til tacokveld, nå er vi forsynt med julemat. Hver dag nå jobber gjengen i huset iherdig med å bli kvitt alle julekaker og snacks. Virker ikke som det er et problem så innen mandag morgen tenker jeg det er tomt. Ellers har vi denne julen sett på serien The Crown, veldig interessant og fin serie. Men de siste 3 dagene så har nyhetene vært på mest. 🙁

 

Jeg har fjernet enda mer jul i dag, og det skal jeg også være ferdig med innen mandag for da skal det vaskes her. Det blir så tomt uten all julestæsj, men det er godt når alt er borte for julen er jo over likevel. Håper dere alle har en fin start på nytt år og at dere tross i en annerledes jul har hatt det fint.

 

Ha en fin lørdagskveld

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg