Det er litt trist…

I dag våknet jeg i nitiden og med en gang jeg slo opp øynene så fikk jeg en sånn “det er snø ute” følelse, så jeg spratt opp, kikka ut vinduet og ble så skuffa for at det regnet og var null snø. Jeg visste jo at det ikke var meldt, men den følelsen var så sterk. Så siden det er lille julaften og fortsatt ikke noe snø, så er det bare å legge den tanken bak seg. DA behøver det ikke å komme noe snø i det hele tatt for min del denne vinteren.

I dag har vi hatt en koselig frokost sammen, og etterpå skal vi ha den årlige grøtsamlingen, der mandelen skal letes etter. Det blir spennende, og i år håper jeg at jeg får den (det skjer nemlig ALDRI). Senere så må jeg så klart ut å gjøre et lite ærend til, for det er ikke jul uten at man mangler å gjøre et par ting på denne dagen. Sånn er det bare og det er helt greit. I kveld skal det pakkes inn de aller siste gavene, og klær skal strykes. Ellers blir det bare kos og julefilm på skjermen slik som vi gjør hver lille julaften.

I dag etter grøten blir det bare Rune og jeg igjen i huset, det er litt trist, og blir veldig tomt. Men vi skal kose oss så mye vi bare kan, så det skal nok gå bra. Eller så ønsker jeg dere en fin lille julaften 😘
hello-christmas-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg