Det er prikken over i’en for meg….

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har vært kjapp i svingene i dag, for det har jeg IKKE vært. Sto opp tidlig, tenkte at i dag skulle jeg skrive en del og gjøre en haug av fornuftige ting. Men’e det gikk litt i vasken så det er egentlig ikke før nå jeg har fått finger’n ut av rattata… Men som det sies, bedre sent enn aldri.

Jeg fant ut at jeg var tom for duft lys, og det er krise. Jeg elsker vanilje lukt og må ha det i hus. Så da må det kjøpes nytt, det siste jeg hadde var fra Voluspa. Det har laaaaang brenn tid og lukter helt nydelig vanilje. Jeg har hørt at duftlyset de har som lukter Prosecco Bellini også er helt fantastisk. Ikke noe er mer behagelig enn å komme inn i et rom hvor det lukter godt.

Ikke sånn sterk hard parfymelukt, men myk god aroma. Jeg syns at å tenne slike lys er prikken over i’en når man har vasket og gjort det fint i huset. Man får kjøpt disse lysene overalt, jeg kjøpte mitt forrige på kicks.no . Anbefaler det ihvertfall, bruker du duft lys?

Ha en fin fredag 😘
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg