Det går opp og ned her i verden

Finnes det noe som er verre enn tannverk når det kommer til verk, det tror jeg jammen meg ikke. De siste dagene har jeg fått mer og mer vondt i visdomstannen min og i går kveld var det om verst. Tror jammen meg jeg må få kommet meg til tannlegen og få trukket (trekt) ut den unødvendige tannen. Ikke akkurat noe jeg har veldig lyst til i disse tider, men må man så må man. Bedre å gå til tannlegen enn å ha vondt.

 

I går så var jeg bare hjemme, gjorde ikke noe jeg ser på som fornuftig utenom å lage mat til gjengen da. Digger dager hvor jeg bestemmer meg for å ikke ha noe å gjøre, det er dager jeg virkelig slapper av. Men nå begynner jeg å bli klar for å sette i gang med noe. Så nå har vi blitt enige om at på førstkommende lørdag så skal vi rive og bygge opp nye vegger på badet. Det blir moro.

 

En dag rastløs, en dag sløv…..  Det går opp og ned her i verden… Life! 

 

I dag så skal vi ha en liten bursdagsfeiring her av minstemann, det blir jo annerledes nå som vi ikke kan be alle samtidig. Men heldigvis er alle klar over at det er slik det er for tiden. Men koselig blir det jo for det, bursdag blir det uansett om det er pandemi eller ei. Ønske var sjokoladekake med kokos på, så den bakte jeg før klokken halv åtte i dag.

 

Sånn er det når man står opp kl 05, da er det jo kjekt å ha noe å finne på. Sovna litt på sofaen etterpå det og det var skikkelig godt. I dag blir søndagsmiddagen pølser i brød enkelt og greit etter valg fra bursdagsbarnet. Jeg ble fornøyd med det ønsket, for det fristet lite med skikkelig middagslaging i dag. Nå skal jeg gå å få laget fyll til kaken tenker jeg.

Som det sies overalt om dagen: “Lag deg en fin dag” ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg