Det hjelper ingenting å synes synd på seg selv

Så var’re lørdag og jeg prøver å tenke positivt, men det er ikke så lett når hele kjelleren må rives. I dag har vi stått på å øset vann i flere timer, vi fikk låne en pumpe av naboen men den ville ikke fungere. Så da var det bare å fortsette å øse for hånd, nå har jeg tatt meg en pause og takket ja til hjelp fra pappa Olafsen. Det er slitsomt, det er frustrerende og det er deprimerende. Men, heldigvis så finnes det en løsning, så jeg får si som det har blitt sagt om corona lenge nå

 

DET BLIR BRA IGJEN

 

Nå er vi på lista til recover og håper det ikke tar så lang tid før de får satt igang her. Det viktigste er jo å minimere skadene og få satt i gang tørking veldig fort. Men siden de jobber på spreng rundt omkring så får vi bare smøre oss med tålmodighet. Jeg tenker at jeg gjør så godt jeg kan og glemmer hele greia i noen timer. Jeg skal gjøre noe annet som får smilet på plass. Kan’ke sutre bort sommerdagen.

Håper lørdagen din er fin 😊 Jeg skal gjøre min dag fin også, det hjelper ingenting å synes synd på seg selv. Naturens krefter er noe vi ikke kan styre 💪

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

4 kommentarer
    1. Veldig sant. Det hjelper ikke. Man kan bli forbanna, og lei seg og alt, men HJELPE det gjør det ikke. Så etter å ha fått ut LITT gørr, for det må man ha lov til…så er det lurt å bare ta fatt på det man kan og glemme surheten 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg