Det sykeste jeg har sett!

Uken som kommer

Veldig ofte når ny uke nærmer seg begynner jeg å tenke på hva jeg kan gjøre annerledes i uka som kommer. Hva kan jeg gjøre mer av, hva kan jeg gjøre mindre av. Eller feks hva kan jeg få gjort den kommende uken. For denne uken har jeg bestemt meg for at jeg skal rydde litt i garasjen hver dag. Gå igjennom ting og lage en kaste haug og få litt orden, det er en god start det tenker jeg.

Dagen i dag

I dag så har vi hatt en riktig så koselig dag, startet med frokost sammen. Det er sånn fast søndagsgreie, så quiz’et vi en times tid før Rune og gjengen fortsatte på hobbitfilmene. Jeg ryddet opp og skrev litt når de gjorde det. Så dro vi til mamma på middag, der fikk vi servert kjøttkaker og god dessert. Er så takknemlig for den fine mamma’n min og er veldig glad for å ha henne nedi gata.

Litt mindre mobiltid

I går så fikk jeg en sånn “nå er det nok” opplevelse og vi ble sittende å snakke om mobilbruken vår. Den er altså insane, det er rett å slett nesten hele dagen vi har den fremme og scroller gjennom det ene og det andre. Det kan jo umulig være sunt for noe. Dere vil ikke tro det, men gjennomsnitt skjermtid siste uke på meg og min telefon er det sykeste jeg har sett!! Det MÅ gjøres noe med asap for det kan jo ikke fortsette sånn!!

Tiden går så fort

Plutselig begynner jeg å få dårlig tid med alt jeg følte jeg hadde så lang tid på. Som feks maling av tak og lister. Vi er ikke ferdig med det enda og målet var at når våren kommer så skal det være gjort. Så det er kanskje på tide å få ut finger’n og gjøre det. Kjipt å måtte holde på med det inne når vi kan være ute og holde på med andre ting til våren. Vi er nesten ferdig med gulvlistene og grunnen til at det ikke er ferdig enda er den nye veggen som skal opp. Liten vits å jobbe rundt der det skal nye lister opp. (unnskyldning?)

Vel, nyt kvelden. Her er det litt tv titting før natta.🥰

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg