Dette er siste gang jeg snakker om det

Sommeren er her for fullt og i dag er det skikkelig varmt ute, så varmt at jeg har gått inn. I natt sov jeg bare 3 timer av en eller annen grunn og har følt meg helt utslitt i dag. Det er spesielt slitsomt på slike dager som i dag, men det har bedret seg litt nå. Men tenker det blir bra å legge seg i kveld, vurderer å sette på aircondition faktisk.

 

For lite søvn er ikke godt!

 

Uansett om jeg har vært sliten eller ei, så har jeg likevel fått gjort ferdig og plassert hylla. Nå skal jeg vise dere sluttresultatet så sier vi oss ferdig med den. Dette er siste gang jeg snakker om det, men jeg er litt stolt av den vet du, så jeg må jo skryte litt nå når den er ferdig. Så her kommer før og etter bilde.

Den er faktisk beiset med samme farge som gulvet, så der er forskjellen på nye og “gamle materialer”. Veldig fin farge, men jeg tror jeg må vente med å beise rundt bassenget til neste år. Der vil jeg at fargen går i akkurat samme tone som gulvet. Jeg er kjempefornøyd og syns det er deilig å legge prosjekt hylle bak meg nå.

 

Håper dagen deres er fin og at dere nyter sommeren 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg