Dette fikser jeg, null stress, null problem.

Mandag morgen og jeg sliter, ikke med humøret eller smilet. Det er på plass, men jeg får ikke til å koble kameraet mitt til telefonen. Og jeg har prøvd alt!! Det er skikkelig frustrerende og jeg hadde et lite øyeblikk i sta at jeg hadde lyst å kaste hele kameraet i veggen.

Ikke at det hadde hjulpet noe akkurat, men jeg skjønner ikke noe av hva som er galt. Sånne tekniske problemer på en mandag da gitt, det syns jeg er unødvendig. Vel, det problemet får jeg fikse senere når tålmodigheten har fått litt lenger levetid. Den er nå lagt på lading.I dag kommer min Pappa og hans andre halvdel, det blir koselig. Det begynner å bli en stund siden sist jeg så dem, så det gleder jeg meg til. Huset må få seg en liten overhaling og jeg må handle litt. Takk og lov så er Rune så utrolig flink og tar seg av hele kjelleren, det er jeg så takknemlig for.

Pluss at denne dagen er det er kjøringer hit og dit til møte og aktiviteter. Jeg kjenner at det er et lite nivå av stress innvendig, men med mammapåhjul sine ord i hjerte så sier jeg at dette fikser jeg, null stress, null problem og jeg er takknemlig for at jeg kan stresse rundt.

Så jeg skal lage en plan og følge den som jeg har bestemt meg for å gjøre fremover. Jeg gjorde det i går, og dagen gikk som på skinner. Så da er det bare å fortsette i den banen, så går det av seg selv. Positive tanker, gir positive resultater. Så nå skal jeg legge fra meg pc’en, finne frem penn og papir og planlegge dagen. Ønsker dere en fin start på uken og husk å være takknemlig og ta vare på dere selv og de dere er glad i.
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg