Dette motiverer meg i hverdagen

Jeg er nesten alltid motivert og klar for en ny dag. De dagene motivasjonen ikke er på topp så er det som regel en grunn til det, men uansett prøver jeg å gjøre alt for å få opp motivasjonen. Da husker jeg på alt det gode jeg har i livet og hvor lite negativitet det er rundt meg. Jeg har ingen grunn til å være umotivert, men livet er livet. Det skjer og da funker det alltid å tenke på de fine, positive tingene. Dette er noe av de som alltid motiverer meg.

Familien min: Jeg er en veldig familiekjær person som liker å ha de jeg er glad i rundt meg, jeg vet at de er ærlige med meg og forteller ting slik som de er. De lar meg alltid være den jeg er uansett om humøret er på topp eller ikke. De støtter meg når jeg er i situasjoner slik som jeg er nå og har vært den siste tiden og jeg føler meg lykkelig pga de.

En varm og god dusj: Noen ganger er det et ork, noen ganger har jeg egentlig ikke lyst. Men jeg vet hvor godt det er og en varm dusj gjør mye. Det hjelper alltid, jeg føler meg så mye mer fresh og opplagt etterpå. og mer klar for dagen enn hvis jeg ikke gjør det.

Å gå en tur: Å gå en god tur med Sheriff eller gå en tur bare med meg selv setter i gang motivasjonen for resten av dagen. Jeg vet det er godt for meg og jeg vet det gir meg mye, så jeg må begynne å gå mye mer snart.

Musikk: Musikk gjør meg alltid glad, setter jeg på høy musikk så vokser både humør og arbeidslyst. Det er lekende lett å komme i stemning med musikk, ordentlig motiverende.

Venner: Venner betyr så utrolig mye for meg, og jeg får motivasjon av å tenke på alle de fine jeg har i livet mitt. Jeg er heldig.

Bloggen: Jeg eier den, jeg styrer den og jeg er kjempeglad for at jeg har mulighet og frihet til å skrive det jeg vil. Det beste er om jeg klarer å påvirke andre positivt via min blogg.

Mine lesere: DU motiverer meg! At jeg vet at jeg har lesere, at når dere kommenterer er dere så snille og gode. Det er virkelig noe som virkelig motiverer meg, mange herlige mennesker ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg