Du er en inspirasjon Mammapaahjul.

Jeg har fulgt mammapaahjul en lang stund nå og hennes historie er så rørende og sterk. Hun utstråler en livslyst og en glede for livet som jeg beundrer. Hun lever med sykdommen ALS og livet er ikke alltid lett. Men hun gleder seg over de minste ting som for henne er store, og med det lærer hun slike som meg til å sette litt mer pris på ting man kanskje ikke tenker over i hverdagen.

Ting man tar for gitt, ting som for henne hadde betydd så mye å kunne gjort. Jeg tenker ikke over at det å løfte glasset til munnen min er noe jeg er heldig som kan gjøre. Eller at det å kunne gå på do alene er en ære i seg selv. Jeg tenker ikke over at jeg er heldig som har mye å gjøre. Det er så utrolig mye man tar for gitt i hverdagen. Hun har et varmt godt hjerte og jeg syns hun er ei varm god dame.

Jeg mener ikke at man skal gå og tenke på den minste lille ting man gjør til enhver tid, men innimellom tenke tanken når man er lei eller irritert over ting man må gjøre. Når man er irritert for at man må hente på trening i storm, eller når klesvasken har hopet seg opp. Tenk heller hvor heldig man er som kan dette, som kan gå og sette på en vask, som kan kjøre dit man vil og må. Det sitter ei flott dame i en rullestol som ville gjort alt for å kunne gjort alt dette jeg innimellom ser på som et ork.

For meg så er hun så utrolig inspirerende, hun er en sterk dame og hun forteller om livet akkurat som det er for henne. Og hun er i mine tanker veldig ofte og spesielt når jeg ikke har lyst til å gjøre mine daglige gjøremål. Nå ønsker jeg henne god bedring og er glad for å se at hun er i bedre form enn de siste 10 dagene ❤ Les litt på hennes blogg, hun inspirerer og jeg beundrer henne.

Gratulerer så mye med 40 års dagen din som du hadde 16.11gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

4 kommentarer
    1. Vi tenker ikke over hvor godt vi har det før vi “får oss en på tygga”. Rart det er sånn. Men vi skal vel lære noe gjennom livet. God klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg