Ekstremt gode cookies

Når huset er ryddet, klærne er vasket og jeg ikke føler for å sette meg ned å se på tv så begynner lysten på å lage noe å melde seg. Så i kveld lagde jeg noen (les veldig mange) cookies til påsken. Vi fikk smake disse av min niese for 4 år siden og har bare ikke kommet på å lage dem før nå. Rune syns deigen er kjempegod, så jeg måtte sende han ut av kjøkkenet slik at han ikke spiste seg mett på deig bare.

Oppskriften på disse er

200 gram smør

300 g sukker

1 egg

275 g mel

2 ts bakepulver

75 g kakaopulver

Ca 0,5 dl melk (taes i litt og litt)

1 plate hvit sjokolade

1 plate melkesjokolade

Stekes på 200 grader i ca 11 minutter, avkjøles på rist i ca 30 minutter.

Anbefales på det sterkeste om du liker cookies

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg