En helt unødvendig følelse

Dagen i dag har ikke vært som alle andre, men jeg må jo si at den har vært god da. Jeg kan ikke huske sist jeg brukte nesten en hel dag på å glane på netflix. Det er kaldt ute og jeg fikk et lite snev av svimmelhet litt tidligere i dag, så da var det bare å roe ned å kose seg litt i stedet. Det hjalp, og jeg har sett på serier i et par timer inkludert en liten powernap eller 3. Jeg kan altså ikke holde meg våken gjennom en liten episode av en serie engang.

 

Men akkurat i dag gjorde det ikke noe at det skjedde, det var bare godt. Det er tross alt helg allerede og da er det lov med en kosedag. Det er kanskje bare ikke så lurt å ikke spise frokost kanskje, tror det var grunnen til min lille svimmelhet. Det er så utrolig ekkelt å føle seg svimmel, det er en helt unødvendig følelse å ha syns jeg da. Men sånn er det vel bare. Ellers så er jeg i gang med å lage hjemmelaget pizza til oss i dag og gleder meg til å se på film etterpå.

 

I dag har jeg lyst å se på en skrekkfilm, for nå skal jo Rune være hjemme noen dager og da tør jeg. Ja, jeg er nemlig litt pysete når det kommer til slikt. Men jeg liker likevel å se på det innimellom. Det er også den eneste sjangeren av film vi finner å se sammen. Vi har nemlig helt ulik smak på alle andre kategorier så får det bli litt skrekk og gru. Håper deres dag har vært fin, håper langhelgen blir fin og takk for at du kom innom bloggen min.

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg