Endelig… Nå er det vår…

I dag har min kjære forlovede vasket verandaen, han holder faktisk på enda, og det er så deilig. Det er liksom et sikkert vårtegn når man kan styre litt ute..Jeg har ikke hatt muligheten til å være ute å hjelpe til i dag, da jeg må jobbe med andre ting. Men jeg er nok bare i veien akkurat nå likevel, hvis jeg skulle dilta etter han he he 🤦‍♂️
Han er så flink, og effektiv, har ikke tatt en eneste pause siden han startet for 4 timer siden. Hadde det vært meg så hadde jeg hatt ca 100 pauser tiiihiii. Så kanskje bra det ikke var meg 😜 Mamma kom innom med en flott blomstergruppe jeg kunne sette ute, så koselig ❤Jeg er heldig som har så mange fine mennesker i mitt liv, jeg setter så stor pris på dere 😘

Ha en fin fin fredag alle sammen, og tusen takk for at dere er innom bloggen min 🙏❤

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg