Endelig….

I dag har jeg hatt en veldig koselig dag. Mamma og jeg har vært en tur i Tønsberg og etter det dro Rune og jeg ut for å kjøpe inn litt blomster. Endelig så har jeg begynt å få på plass sommerblomstene og det er så utrolig koselig.😊


Nå gjenstår det bare å vaske denne pidestallen nå så blir’re bra. Har dere pyntet med sommerblomster? Noe av det jeg elsker mest med sommeren er ting som dette.. det å spise ute og høre liv i bassenget og bare nyte 😊 Mamma kom innom med bjørkeløv og liljekonvaller som lukter så godt.

Alt i alt så har dagen vært perfekt, nå skal vi dra å handle inn til den store dagen i morgen, så da ønsker jeg dere en fin kveld 😊

Klem, Lene 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg