Endte opp med at jeg kjørte hjem igjen!

Jeg er egentlig en type som klarer meg fint selv, og føler meg litt udugelig når jeg ikke gjør det. Ikke bestandig vel og merke, for jeg er glad i å spørre om hjelp av Rune (enkelte ting er jo hyggelig å gjøre sammen). Men jeg tenkte at jeg selv kunne få kjøpt inn det jeg trenger så slipper han å bli med på det. Jeg fant ut at jeg behøver jo ikke å kjøpe kl 1 terrassebord til hyllene mine, det holder med kl 2. Ble litt stolt over den tanken kan man si. Smart!

 

Men, så blir jeg usikker og spør han som jobbet der inne om hva som er forskjellen på kl 1 og kl 2. Og som jeg tenkte så var det mer kvist osv på kl 2. Han var litt travel denne mannen så han gikk egentlig før jeg var ferdig å spørre om alt. Så da sto jeg der da og ikke visste hva jeg skulle gjøre, lengdene på materialet var alt for langt for bilen også.

 

Da endte det opp med at jeg kjørte hjem igjen da, for det er jo kanskje greit å ikke kjøpe “feil”. Eller sage feil, for jeg måtte sagd for å få de inn i bilen. Nei, tar med Rune og tar med henger så blir’re bra. I dag skal jeg ihvertfall ferdigstille hyllen og jeg GLEDER meg.

Det er stort sett prosjekter, fiksing, skruing, saging som foregår i mitt liv om dagen, so bear with me.

Ha en fin fin dag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg