Er det 7 års krisa?

Vi vet alle at det er noe som heter 7 års krisa, en krise jeg faktisk har lyst å hoppe over. Jeg er ikke glad i kriser og gjør alt som står i min makt at vi skal fortsette i den banen vi er i. Men, for første gang på 7 år har jeg ikke fått blomster i juni, det har alltid vært en greie at jeg får det da.

 

Kjærlighet er å gi andre rom for å være slik de er og slik de ikke er ❤

 

Jeg kan ikke styre hjerte til Rune og jeg kan heller ikke lese hans tanke, er det 7 års krise i min forlovedes hjerte? Eller har han glemt det? Det virker ikke som om at det pågår noen krise, ikke som jeg kan si jeg merker ihvertfall. Men hvorfor kom det ingen blomster??

Dette må jeg komme til bunns i tiiihiii ❤ Ha en nydelig dag 🌻

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg