Er en hvit løgn ok?

Er det greit å dra en hvit løgn innimellom? Hvis det kan hindre en diskusjon eller at noen blir skuffa? Jeg syns vel kanskje det, men det kommer jo så klart an på hva det er.. jeg har i hvert fall gjort det ved et par/tre tilfeller. Det må jeg jo innrømme..

Etter en del legebesøk for å finne ut av en blodprøve som slo feil hos meg, spurte mamma meg etter et legebesøk om det gikk bra med meg. Jeg svarte «Jada, det går så fint, positiv tanke så ikke tenk på det», men sannheten var at jeg holdte på å dø av skrekk. (det gikk bra til slutt). Og Mamma slapp å uroe seg ekstra..Rune ringer hjem fra jobb og spør meg om jeg har husket å ringe å bestille noe til bassenget (som han gjorde den dagen). «Jaja, det har jeg gjort, det kommer om max en uke». Legger på med han og skynder meg å få det bestilt.

Og til barn.. hvis du ser for mye på tv eller spiller så får du firkanta øyne hehe. Eller de var utsolgt for ting du kanskje lovte å kjøpe på butikken. Dette er vel innafor? Hva syns du?

Ha en fin søndag videre😘

-Lene- 🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg