Et smart og godt tips!

Når vi lager pytt i panne, enten til lunsj eller middag så synes jeg det er godt med egg på. Men jeg har liksom aldri lyst på mer enn 1 egg. 2 egg blir for mye, men det er godt med egg på så man må fordele dette egget litt til hele pytt i pannen. Eller hvis man feks skal lage snitter til en anledning så kan man gjøre følgende

 

Frys egget dagen før du skal lage retten du syns det er godt med egg på. Skyll det en liten stund i varmt vann når det er frossent, for å få av skallet. Skjær egget i 4-5 deler og stek hver lille bit, voila! Miniegg med plomme fordelt på hele retten! Var ikke det smart så vet ikke jeg.

 

Ha en strålende dag 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

2 kommentarer
    1. Det var et artig tips 😀 Har aldri tenkt at man kan fryse et egg, men dette var slett ikke dumt.
      Nå liker jeg egg da, og tar gjerne to egg, så da fyller det jo ut. Men som en liten festlig detalj, så var det slett ikke dumt til snitter og sånt det som du beskriver her. Tusen takk for tipset ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg