Føler med deg litt ekstra i dag

Åh fy søren, nå er jeg sliten og gåen i ryggen. I dag har jeg stått i stillinger jeg ikke trodde jeg skulle stå i, jeg måtte presse meg litt for å komme til der jeg skulle male. Det endte opp med ibux, smertekrem og jeg er litt hjelpesløs for øyeblikket, men det er borte i morgen. Muskulære smerter går heldigvis over fort.

 

Slik vondt som jeg har nå har jeg aldri hatt før faktisk og hvis det er en brøkdel av kokkejævel sine smerter så skjønner jeg godt at han fikk panikk når pilleglasset var tomt. Fytti rakker’n, men nå får han endelig operasjon og blir forhåpentligvis bra! Føler med deg litt ekstra i dag.

 

Det ordner seg til slutt! 

 

Nå skal jeg snart i seng, jeg kjenner at denne 18 timers dagen burde være over snart. Og i morgen går jeg inn for en helt normal dag som IKKE starter kl 04. Det gjør virkelig noe med dagsformen, det kjente jeg de få sekundene jeg tok meg tid til å kjenne etter. Men, i morgen er en ny dag, det som jeg IKKE har lyst til å tenke på nå er at alt vi malte i dag, skal i morgen få strøk nr 2! Shit!

 

Men over til noe koselig. I dag hadde jeg endelig en kjempe hyggelig lunsj med jentene her, det er 1 år siden sist de alle var her samtidig. Har heldigvis plass til å ha avstandslunsj. Fikk nydelige roser og kjempekule trefugler i gave til og med, visste du forresten at jeg elsker trefigurer av dyr?

Ha en god natt alle sammen

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg