Forandring fryder…

Nå som det er sommer så skal det så lite til for at man får den sommerlige vibe’n. For meg så hjelper det stort å bytte ut putetrekk på pynteputer til litt lysere farger. Og i går så ble jeg sittende å kikke meg litt rundt på nett, og det er jo så utrolig mye fint og sommerlig. I fjor så kjøpte jeg gule putetrekk, men i år vil jeg ha rosa. Jeg syns det er så koselig med litt variasjon av farger. Fant noen fine på ellos.no som jeg likte kjempegodt, rosa er helt klart den fineste sommerfargen. Kanskje ikke helt det Rune hadde valgt av farge, men hvis jeg ikke tar helt feil så ser han det kanskje ikke engang. Men uansett så tenker jeg nok at han også blir fornøyd. Disse var bare kjempefine og fant veien til handlekurven med en gang, den uten mønster finner du her og den med logo finner du her.Jeg elsker roser og vil ha dem fremme hele tiden og jeg tror jeg går for uekte og det er kun fordi jeg vil ha dem HELE sommeren og fordi jeg blir lei meg når de dør. Problemet er at det er vanskelig å finne noen som er knallfine i rosa men, jeg fant disse på lightinthebox og de var jo kjempefine, men er de like fine i virkeligheten tro…hmmmHva liker du å pynte med, hva gjør sommeren fin for deg inne?

Ønsker deg en fin fin dag i sola 🌷

-Lene- 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg er lite nøye på interiør og sånt 🙂 Men jeg er jo RAM på kjoler som du vet, og det er jo sommer og gjør meg ganske glad faktisk. FLAGRE i vei, i en fargerik kjole, det gjør dagene sommerlige og glade 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg