Fra negativ til positiv..

I dag startet dagen med at jeg våknet med skikkelig hodepine, og jeg visste at jeg hadde en del gjøremål jeg måtte få gjort. Det hang liksom litt over meg, og jeg visste at jeg bare måtte sette meg ned med det. Jeg var rett og slett i dårlig humør, noe jeg IKKE bruker å være. Solen skinner, det er lange fine lyse dager, smilet burde henge løst. Men i dag gjorde det ikke det, så jeg kjente at dette må jeg snu på så fort som mulig. Dette er ikke greit, jeg har INGEN grunn til å være i møkka humør.🙄

Etter at jeg var ferdig med alt jeg skulle gjøre fant vi ut at vi skulle komme oss ut på tur, det gjør bare godt, og jammen meg gjorde det det 😊 Utrolig hvor lite jeg liker og ikke være i humør, jeg rett og slett misliker det. Heldigvis! Da er det jo litt lettere å snu, og i dag fikk jeg god hjelp av en spennende mail som kom, da kom smilet veldig fort… tiihii 😁 phuuuu!!

Rart hva litt luft kan gjøre med en person. Noen ganger er det så vanskelig å komme seg ut på tur, den dørstokk mila er til tider lang. Men det hjelper å vite at det er så deilig når man først er på tur, kos er det. Og ekstra kos at vi i dag hadde mulighet til å gjøre det sammen 😊

Trenger du å snu humøret? Ut på tur, tenk positivt, så kommer smilet fort tilbake. Alle kler et smil 😘

Håper dere har en fin dag i solen rundt omkring ❤

Klem fra meg 😘

2 kommentarer
    1. Så gøy med spennende Mail da 🙈😉å det er helt riktig, en gåtur og sol og frisk luft gjør bare godt 🌞. Kjempefine bilder også 🤗😍. Go dag videre i sola du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg