Fredags kveld….

Nå er det kvelden og roen har tatt helt over, og det er så deilig. Tøfler er på, lys er tent og alt er ryddig og reint. Tiden fløy faktisk fort som fy i dag og innen jeg var ferdig med mine ting så var det blitt mørkt ute. Det eneste som er litt irriterende er at jeg glemte å kjøpe det jeg trenger til å bake kake i morgen tidlig. Men hvem kan jeg skylde for det? Nettopp, meg og bare meg. Men butikken er åpen til kl 23, så da er det null problem. Nå står det litt kjæreste/tv tid for tur, skal ihvertfall legge inn et godt forsøk. Har en tendens til å bli så trøtt når vi ser på tv at jeg går derfra og gjør andre ting. Og jeg vet at ikke Rune blir lei seg for det, så da er det jo på en måte greit. Men 5 minutter er bedre enn ingen ikke sant. Han har funnet plassen sin og er godt i gang med prison break på øra.Håper dere har og får en fin fredagskveld 😘

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg