Gratis konserter på verandaen…

Etter mye farting de siste dagene har jeg i dag vært hjemme hele dagen, det var endel som måtte gjøres her også. Kakepynt og husarbeid, pluss at jeg har solt meg litt, det er ikke verst. Jeg har jo ikke tålmodighet lenger til å sitte å sitte i sola slik som før, men litt sitter jeg, det er jo fint å være solbrun. Helt fra jeg var liten har jeg ikke behøvd lang tid i solen før jeg får farge og det er veldig deilig for meg, men frustrerende for Rune. Han blir irritert på meg, han syns det er dårlig gjort at det er slik hehe.

Ellers så har vi gratis konserter ute på verandaen da all musikk fra Stavernfestivalen høres veldig godt. Det er koselig da, men skulle vel heller ønske man var der. Vi satser på neste år, for da skal vi ihvertfall en dag 💃 Bruker dere å være på festivaler på sommeren?

Ha en god natt 😊

-Lene-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg